Často kladené dotazy
Zakladám si nový e-shop. Čo budem potrebovať?
Úplným základom sú produkty a otázka, ako ich dostať do e-shopu. Ak produkty vyrábate alebo ich máte všeobecne menej, môžeme ich do e-shopu nahrať ručne. V prípade, že máte na produkty nejakého dodávateľa, mal by vám poskytnúť produktový feed/súbor, ktorý obsahuje informácie o produktoch. My potom tento feed spracujeme a výrobky hromadne importujeme do systému Shoptet. Ďalej sú to základné veci týkajúce sa značky - názov, logo, doména. Ak ich však nemáte, radi vám s nimi pomôžeme.
Čo potrebujem k naceneniu prevodu na Shoptet?
Ak nám pošlete prístupy do pôvodného e-shopu, bude to pre obe strany najjednoduchšie. Vaše údaje sú u nás v bezpečí a neposkytujeme ich žiadnej tretej strane. Radi vám za to podpíšeme NDA. Prípadne nám môžete poslať exporty z vášho systému priamo.
Ako dlho trvá prevod na Shoptet?
Štandardne sa pohybujeme na realizácii do 1 mesiaca v prípade práce so štandardnou šablónou. V prípade designu na mieru sa potom doba realizácie odvíja od požiadaviek.
Neprídem po presune na Shoptet o svoje pozície vo vyhľadávačoch?
Pri migrácii dát dbáme aj na nastavenia presmerovania adries URL, aby sme tomuto poklesu zabránili.
Poskytovateľ stávajúceho e-shopu mi nechce sprístupniť exporty alebo nekomunikuje. Čo teraz?
Je to trochu zložitejšie, ale zvládneme to. Údaje z vášho e-shopu môžeme získať vlastným spôsobom.
Kto bude na mojom projekte pracovať?
Veľa ľudí! To máte prevod dát, nastavenia Shoptetu, grafika, kódovanie.... Ale ako bolo spomenuté, s vami bude v kontakte jeden styčný dôstojník, ktorý je za realizáciu zodpovedný a všetko vám zároveň vysvetlí.
Kde a ako budeme komunikovať?
Sme k dispozícii takmer kdekoľvek chcete. Všetky projekty však riadime v službe Freelo, kde je všetka komunikácia transparentná a samozrejme ju možno doplniť e-mailom alebo telefonicky.