Demisport
Demisport je dlhoročným partnerom športových tímov v oblasti ich materiálneho vybavenia a predným distribútorom značiek Macron a Erima pre Česko a Slovensko. Vďaka dlhoročným skúsenostiam firma aktuálne spolupracuje so Slovenským futbalovým zväzom a Slovenským hádzanarským zväzom a postarala sa napr. o vytvorenie oblečenia a propagačným predmetov relácia Tiki Taka. Demisport funguje na českom, ale aj na slovenskom trhu, a to na dvoch samostatných doménách, teda e-shopoch. Riešili sme teda migráciu a realizáciu dvoch e-shopov.
Migrácia dát
Keďže primárnym trhom Demisportu je Slovensko, venovali sme sa v prvom rade presunu slovenského e-shopu. V rámci migrácie dát sme prenášali kompletnú štruktúru kategórií, produkty vrátane všetkých dostupných informácií a databázy zákazníkov. Dôraz sme kládli na správne prenesenie zákazníckych skupín a ich cenníkov, keďže klient predáva svoj tovar ako jednotlivcom, tak aj tímom / školám a iným väčším skupinám, kde tieto subjekty majú vytvorené svoje účty, ktorým odpovedajú aj individuálne nastavené ceny produktov. Pôvodný systém nám poskytol celkom nekvalitný export dát, takže sa po dokončení migrácie musela veľká dávka vecí vyladiť ešte v samotnom Shoptete, nakoniec sa ale podarilo všetko doladiť.
Veľkoobchod a DEMI club
Demi club ponúka svojim členom zvýhodnené podmienky pre nákup, mimo iné aj lepšie ceny produktov. Aby boli tieto výhody dostatočne patrné, chceli sme zvýhodnené ceny na e-shope podľa toho komunikovať. Dokódovali sme teda k produktom informačné ceny, ktoré odpovedajú práve zľavám, ktoré DEMI club ponúka, aby zákazník na prvý pohľad videl, akú výhodu členstvom získa. Tieto ceny boli zároveň preklikové a odkazovali do článku s podrobnosťami o veľkoobchodnom nákup a možnosti registrácie.
Rozpísané varianty sme prekódovali tak, aby si zákazník v detaile produktu môhol pohodlne naklikať počet daných veľkostí, bez toho aby musel prepínať medzi variantami.
Design e-shopu
E-shop bol od začiatku vytvorený pre znalcov a milovníkov dobrého korenia. Preto sa nezabudlo na obsah v podobe článkov vo dvoch rubrikách - Prečítajte si a Recepty. Takýto e-shop potom uľahčuje získavanie návštevníkoInformačná štruktúra a design e-shopu sme prispôsobovali tomu, čo cieľová skupina vyžaduje - prehľadnosť, ľahká orientácie a výber produktov podľa jednotlivých športov a v podstate tradičný vzhľad celého e-shopu. Zvolili sme jednu z platených šablónových úprav, ktorú sme potom kódom prispôsobovali našim potrebám. E-shop je vyladený do dominantnej tmavo-modrej farby z loga s prvkami červenej, ktorá v logu zohráva sekundárnu pozíciu. Bannery pripravoval klient vo vlastnej réžií podľa našich inštrukcií ohľadom obsahu, rozmerov a ďalších náležitostí. Pozornosť bola venovaná aj doplnkovým službám, ktoré Demisport ponúka - potlač dresov a možnosť individuálneho gravírovania / polepu trojefí.v bez tlaku na nákup. Takéto návštevy zachytíte v remarketingu a ďalej to už určite poznáte.
Testování a spuštění
Vzhledem k tomu, že se migrace neobešla bez malých potíží a e-shop se poté ještě napojoval na systém Pohoda, věnovali jsme závěrečnému testování zvláštní pozornost. Prešli sme prepisovanie skladov, cien, e-shop sme mnohokrát testovali z pohľadu zákazníka a ladili posledné detaily. Hneď ako testy ukázali, že všetko funguje, ako má, prešli sme k spusteniu na vlastnej doméne, ktoré už prebehlo hladko.